Beschrijving
Wat leer je tijdens de opleiding:
- Wat is Google advertising en waarom is het voor uw bedrijf interessant
- Hoe maak je een duidelijke, concrete strategie voor uw doelen
- Hoe zet ik een Google Ads account op en welke opties zijn er
- Welke advertentiemogelijkheden zijn er, wat zijn de verschillen en welke kies ik het beste?
- Hoe bepaal ik keywords?
- Welke budgetten dien ik te voorzien?
- Welke afbeeldingen, video’s, teksten heb ik nodig?
- Hoe moet ik de data interpreteren en welke keuze’s dien ik te maken om te optimaliseren
- Hoe moet ik een rapportage met de resultaten
Praktisch
Voor wie is deze opleiding?
Deze basis opleiding is geschikt voor zaakvoerders, marketing verantwoordelijken of digitale marketeers van KMO’s. Je hoeft geen voorkennis te hebben. We stemmen eerst even af wie de opleiding gaat volgen en passen deze aan naar uw niveau.
Waar gaat de opleiding door?
De opleiding gaat door via een online meeting of ter plaatse in uw bedrijf (km vergoeding wordt extra in rekening gebracht).
Hoe lang duurt de opleiding?
De opleiding start rond 9u en duurt gemiddeld tot 15u. We voorzien uiteraard voldoende breaks.